Sunday, July 12, 2009

Beristirehat di Kuale








Aku,Botox,Kurt & Tam ke Kuala Kangsar atas tujuan beristirehat..menenangkan kepala otak yg agak serabut dgn kerja2 rutin.Mungkin ada yg sedar dn mungkin ada yg x sedar bahawa kuala Kangsar adalah salah satu destinasi yg begitu menarik tuk dilawati.Walaupn aku sdri sering ke sini atas kerja fotografi dn dah jd mcm kampung aku sdri tp ianya tetap mencuit hati aku tuk x jemu ke Kuala Kangsar.Dengan keaslian panorama,sejarah,budaya,makanan,loghat bahasa dan byk lg sebenarnya yg terdapat disini.(spai drebar bot ni kenal aku).
Apa pn aku enjoy ke sini...*"Anda.. bila lagi?"

5 comments:

amir vc photographer said...

huhuhuh..kg teman tu...teman minggu lepas jer baru blk kuale..emm tak tau mike pi sana..emm mmg betul la nie kuale mmg cantek banget..terutama waktu malam...

jemboo said...

wow...aku gi gak perak..tapi setakat taman tasik jee..

Arjuna said...

trun kuale jembo baru layaannn...

Jilie Baharin said...

ate...seronok le kome ye???
mintak mahap le teman idok dapat ngikut..ate banyok benor urusan nye..lain kali le yek?? nanti teman belanja mengkeme semua makan lakse ngan cendoi..

Pemilik Cinta said...

k.kangsar memang cantek... plg cantek waktu malam la... :)

Post a Comment